Rugăciunea soacrei (al douăzeci şi doilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Ei, ia să vedem ce zice coana mare, ce cuvinte sacre a mai scornit ea de-un ceas încoace, de când şi-a pitit hoitul uscat în imprimanta asta, care clipeşte tot timpul din beculeţul ăla albastru… Poate fiindcă, la viaţa ei, zombioaica a avut ochi albaştri…
Cică la tinereţe a fost frumoasă… şi rea de muscă, fapt pentru care am auzit-o cu urechile mele punându-şi cenuşă în cap la bătrâneţe, în singura zi când mi s-a-ntâmplat s-ajung acasă atât de beat încât să nu mai nimeresc uşa. M-a furat somnul într-un tufiş, chiar sub fereastra ei, şi m-am trezit pe înnoptate, când îşi făcea rugăciunea cu geamurile deschise: „Şi iartă-mă, Doamne, pe mine, roaba ta netrebnică, fiindcă mi s-au aprins atât de des călcâiele, purtându-mă în capcana preacurviei…”
… Cum?… Ce zici, Prâsleo? Să nu mai trăncănesc şi să citesc odată ce s-a imprimat pe hârtia aia, că azi mai avem de mers o grămadă?! Şi pentru-atâta lucru mă săgetezi cu priviri de asasin?… Şi unde trebuie să mergem? Ce ştii tu şi nu ştiu eu?

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: capcana, mers, uscat, aprins, ceas, asasin, sacre, tufis, roaba, pitit, albastru, cenusa
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: psipsinapapagigli, scorpio72, virusverbalis, sara, dagatha, redsky2010, ALTCERSENIN, Valentina, pisicaru, Carmen

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Rugăciunea soacrei (al douăzeci şi doilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Pingback: duzina de cuvinte- pe drumul cuvântului « psipsina

  2. BlueRiver zice:

    De-aia sunt soacrele rele, le e teama sa nu faca si nurorile ce-au facut ele in tinerete, ca, deh, sunt tot femei=))

    Apreciază

  3. psipsina zice:

    să spun? să nu spun? ştii că sunt dependentă de duzina ta… 😳
    nah că a recunoscut şi soacra, o dată, adevărul… chiar dacă numai în scrierea ta.

    Apreciază

  4. Pingback: Duzina de cuvinte (3) – Alfabetar despre suflete « BLOG D'AGATHA

  5. scorpio72 zice:

    Aoleuuuu,a dracu rau de musca ,soacra asta…:))

    Apreciază

  6. Deci ,preacurvie ,nu preacucernicie..O faultez ,pentru asta.. :))

    Apreciază

  7. pisicaru zice:

    Soacra face si desface in 12 .

    Apreciază

  8. Sara zice:

    Am ras mult cand am citit.E tare baba asta,imi place la ea ca totusi se caieste.Ce-mi place mai mult e ca ginerele va avea poate,candva nevoie de informatia asta! Ha-ha-ha

    Apreciază

  9. dagatha zice:

    chiar mă gândeam cum o mai fi cu imprimanta zilele astea :-))

    Apreciază

  10. redsky2010 zice:

    deci inca nu ne zici ce scrie in imprimanta. ah, inca o saptamana de asteptare 😆
    fir-ar ea de soacra, n-a trait degeaba!

    Apreciază

  11. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute | Redsky2010's Blog

  12. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte – tristete

  13. Pingback: duzina de cuvinte- pe drumul cuvântului | psi-words

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.