Titi şi Oli

Gata, s-a hotărât. Aşa îi cheamă.

I-am rebotezat (definitiv) cu nume derivate dintr-ale mătușilor mele, surorile mamei, care locuiau împreună şi la bătrâneţe se tot certau, așa cum se hârjonesc aceşti doi năzdrăvani. Albiciosului o să-i spunem Titi, de la Titina, mătuşa care avea ochi albaştri şi era foarte harnică. Şi el e harnic, astupă de zor după ce face răhăţei, astupă şi după ce face pipi. Spre deosebire de pufos care uneori produce şi pleacă. Albiciosul s-a dus o dată să astupe şi răhăţei lui. 😅
Pufosului o să-i spunem Oli, de la Olga, cealaltă mătuşă (botezată Pia pe blogul ăsta), care avea ochi căprui şi pe care n-o dădea hărnicia afară din casă. 😊

Poate c-o să le fac şi blog – ca, vorba aia, revalorificare superioară 😁 a unuia dintre blogurile mele care stau pe chituci cu doar două sau trei articole la activ.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, din lumea celor care nu cuvântă și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Titi şi Oli

  1. Suzana zice:

    Titi si Oli sa fie, daca asa v-ati hotarat.
    Cand vor mai creste, poate devin mai intelepti.
    Chiar daca chestia asta depinde putintel si de voi.
    Am vazut ca sunt atatea site-uri cu sfaturi, insa cum nu ma pricep…
    Jocuri simpatice si ai grija la…fire! Ca vad ca au o atractie speciala spre ele… 😀
    O duminica faina, draga Vero!❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

  2. CARMEN zice:

    cat pot fi de dragalasi! 😻🫶🏻😻

    sa va aduca doar bucurii Oli si Titi cel harnic 🐈‍⬛🍀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.