Bostani

Am văzut bostani şi mi-am adus aminte de povestea mea cu bostani. 🙂

Cine doreşte, o poate citi pe Ficţiuni.ro sau mai jos.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii, amintiri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Bostani

  1. O poveste fantastică, perfectă pentru noaptea de Halloween. Am pierdut noțiunea timpului cu Radu și Rodica și baba Floarea și mai ales lumea în care ninge portocaliu, lumea sub formă de bostan unde se poate cumpăra tinerețe. Mult mi-a plăcut!

    Apreciat de 1 persoană

  2. vienela zice:

    Tare mult mi-a placut povestea aceasta, chiar si astazi, cand am recitit-o.

    Apreciat de 1 persoană

  3. A thorn in your side zice:

    Curgătoare poveste, ca o apă, şi-am fost barcă dusă-n aval…

    Apreciat de 1 persoană

  4. M-au trecut fiori… și nu erau fiori de groază. Și zâmbesc. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Suzana Miu zice:

    Faina povestea ta! Cred ca niciodata dovlecii nu au avut o povestioara asa simpatica! 🙂
    Toate cele bune, Vero! Un weekend placut si cu spor! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  6. Dap, e leit un basm adevarat, adica iti leagana auzul si iti bulverseaza simtul scurgerii timpului.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

