„Om bun, deschide-ne poarta…”

Purtătorul de cuvânt al pisoilor îşi cere scuze, tot umblând pe la porţi a răguşit…

Detalii aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, Help me! Please! și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la „Om bun, deschide-ne poarta…”

  1. Cudi zice:

    Tulai! Double tulai!
    E soțul tău?! El cântă?!
    El e omul cu chitara?!
    Măi, e superb!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cudi zice:

    Stai, că nu mi-am revenit!
    Soțul tău cântă la chitară?!
    Sunteți grozavi, e emoționant filmulețul!
    Măi, ești nebun, soțul lui Vero cântă și noi nu știam?!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana Miu zice:

    Chiar daca situatia este cam naspa, trebuie sa recunosc ca mi-a placut cum canta jumatatea ta! 🙂
    Numai bine, draga Vero!

    Apreciat de 1 persoană

  4. A thorn in your side zice:

    Drăguţ colaj! 🙂
    Eu n-am învăţat niciodată să ciupesc, am preferat stilul armonie – zdranga-zdranga. 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Bărbatu-meu se joacă şi aşa, şi aşa.
      A încercat cântecelul ăsta şi cu zdranga-zdranga, dar suna prea… războinic. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • A thorn in your side zice:

        Da, ar fi sunat puţin cam agresiv. 🙂
        Felicitări şi multă baftă în rezolvarea plasamentului familial! 😉

        Copila mea cred că se mărită curînd, de cîteva zile îi dă Ursu tîrcoale: 🙂

        Apreciat de 1 persoană

        • Vero zice:

          Mulţumesc şi baftă să fie! 🙂
          Baftă să fie şi pentru copila ta, şi pentru copiii copilei! 🙂

          Apreciat de 1 persoană

          • A thorn in your side zice:

            Pff, chiar vrei să mă vezi tataie atît de curînd şi din partea ei? Că fii-mea, hă-hă… 🙄
            Ori vrei să mă auzi şi pe mine zdrăngănind? 😆
            Da’ mersi de urare, baftă să fie! 🙂

            Apreciat de 1 persoană

            • Vero zice:

              Păi, mai curând sau mai târziu…, tot o să te facă tataie, dacă nu apelezi la o mică intervenţie chirurgicală, sau la niscaiva pastiluţe.
              Pastiluţele au avut efectul scontat la pisicile soacră-mii, cât a fost ea zdravănă la minte şi a avut grijă să le trateze cu aşa ceva.

              Apreciat de 1 persoană

              • A thorn in your side zice:

                Poate că am să apelez la pastile cînd o fi cazul, nu ştiu. De chirurgie nu vreau să aud, nu mi-aş ierta-o niciodată. Speram totuşi să nu se întîmple atît de curînd, e cam mică. Sau o fi făcînd şi Ursu ca ăla din banc:
                „Băi, unde să găsesc eu o fată cuminte să mă însor? La muncă curve, la facultate curve, la liceu curve, în Generală la fel… Ia să iau eu una de la grădiniţă!”
                Se duce tipu’, alege o fetiţă şi-i zice:
                – Uite, te iau acasă, te cresc şi cînd te faci mare te iau de nevastă.
                – Da’ pînă atunci nimicuţa-nimicuţa?!
                😆
                Ăsta e banc vechi, înainte să o ia ăştia razna cu pedofilia şi alte tîmpenii. 🙂

                Apreciat de 1 persoană

              • Vero zice:

                Lily se face mare când împlineşte şase luni – sau cel puţin la vârsta asta zic veterinarii că trebuie sterilizate pisicile.

                Mişto bancul. 😆
                Nu-l ştiam.
                Mi-a adus aminte de altul, tot vechi, cu un bulibaşă care şi-a dat fata de nevastă unui ţigan de-al lui, cu condiţia să nu se-atingă ăla de ea decât după ce mai creşte. Şi, după ce s-a terminat petrecerea de nuntă şi au rămas mirii singuri, el i-a spus ei:
                – Ia treci, fă, în colţu’ ăla şi mai creşti până mă dezbrac io! 😀

                Apreciat de 1 persoană

              • A thorn in your side zice:

                Hahahahaha, ăsta-i banc „murdar”, de ghetou! 😆
                Uite, io nu-l ştiam pe-ăsta, sîntem 1-1. 🙂

                Lily a mea cred că are deja şase luni, poate mai bine, da’ habar n-am cum să evaluez exact. Care or fi criteriile?
                Oricum, azi-noapte şi-a luat-o pe coajă că m-a supărat, a spart un ghiveci cu cactuşi de pe hol apoi a început să rîcîie la florile de pe birou, de oftică că am închis geamul să nu intre „musafirii” şi n-a putut ea să iasă.

                Apreciat de 1 persoană

              • Vero zice:

                Nici eu nu ştiu care sunt criteriile – dacă n-are cine să-ţi spună când s-a născut pisica. 🙂
                Cred că veterinarii îşi dau totuşi seama. Dacă am reţinut bine, ai un prieten veterinar – sau un prieten care e prieten cu un veterinar. 🙂 Ţi-ar putea spune dacă e cazul să-i cumperi pastiluţe şi cum să i le dai. Eu îi duceam soacră-mii câte o cutiuţă pe lună, pentru 2 sau 3 pisici. Progestin, sau Romprogestin. De fapt, găseşti indicaţii şi pe net. Dacă-mi aduc bine aminte, costă în jur de 12 lei.

                Apreciat de 1 persoană

              • A thorn in your side zice:

                Da, am un amic veterinar dar e specializat în animale mari de fermă (oi, capre, vaci, cai etc), nu prea ştie de astea mici. Aş putea să-l întreb totuşi, măcar să ştiu c-am încercat. 🙂

                Apreciat de 1 persoană

  5. Pingback: „Nu poți salva toți copiii Africii, gen” | VERONICISME

Lasă un răspuns

