Tot de-ale mele – arhivele lunii august 2017

piticania cu mască

piticania lipicioasă

 

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele, Traduceri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Tot de-ale mele – arhivele lunii august 2017

  1. Cudi zice:

    A citit sora mea, de curând, pe nu știu unde, că pisicile tigrate atrag bunăstarea casei. Ea n-are pisică tigrată, o are pe Violeta, care e toată neagră și care, cică, protejează casa.

    Apreciat de 1 persoană

  2. vienela zice:

    Cu fiecare nou volum imi place mai mult felul in care scrie Jim Butcher. Am vrut sa comentez pe pagina spre care ai facut trimitere, dar nu exista optiunea asta. 🙂
    Pufina mea, tigrata si ea, se cocoata la fel. E singura (din patru) care se misca asa. :)))

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Am oprit comentariile la articolele mai vechi de 14 zile. Ca să se oprească şi spam-urile. Păreau nişte chestii trimise automat. Am mai făcut aşa şi pe alte bloguri, şi am redeschis după o vreme. Aici am uitat să le redeschid. Am făcut-o acum.
      Cocoţatul aşa o fi fiind scris în ADN-ul tigraţilor, 😀

      Apreciat de 1 persoană

  3. Zina zice:

    Măi, măi, da’ ce mustăcios și cățărător ți-e Grișka! Să nu-i fie de deochi! Și pisicuța cu măscuță e tare frumușică.

    Zi frumoasă, dragă Vero!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Cică mustăţile le folosesc pisicilor, printre altele, ca să aprecieze dacă au loc să treacă printr-un anumit spaţiu. Cred că de-aia le are atât de lungi Grişka, care e un motan voinic şi grăsun. 😀
      Măscuţa cică ar fi motan – dar bărbatu-meu nu e sigur. Sper s-ajung peste o săptămână la pisoiaşi, să văd cu ochii mei ce şi cum. 🙂

      O zi frumoasă îţi doresc şi eu, dragă Zina!

      Apreciază

Lasă un răspuns

