E ceva timp de când am făcut-o…

Am văzut că n-a fost o prostie. 🙂
Nici nu-mi vine să cred că au trecut deja atâţia ani de-atunci…

Când se vor face 10 ani şi un pic (la anu’, prin mai, adică), o să pot ieşi la pensie. Pensie de-aia întreagă, nu anticipată.

Nu ştiu dacă pe urmă o să mai traduc. Presupun că da – cât o să mai găsesc de tradus şi-o să mai fiu în stare să traduc -, fiindcă n-o să am cine ştie ce pensie. Şi mi s-a mărit familia. 🙂

VERONICISME

M-am hotărât să rămân numai cu traducerile, să las baltă serviciul – jumătatea mea de normă, oricum prost plătită… Trebuie să-mi fac, cumva, rost şi de timp liber… Aproape că nu mai am loc de-ntors, am anunţat la serviciu, semi-oficial, că nu mai vin decât până la 1 aprilie (drăguţă dată, nu? 🙂 )

Vezi articol original 157 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de-ale mele, reblog, traducatori și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la E ceva timp de când am făcut-o…

  1. Daca ai stii de cate ori ma gandesc si eu la varianta asta, serviciul a ajuns sa ma sufoce, dar eu mai am ceva ani pana la pensie si activitatile „conexe” nu-mi asigura un venit constant. Eu zic ca te vei descurca perfect, n-ai idee cata lume prefera sa lucreze asa, de-acasa. Si nu cred ca ai cum sa te lasi de traduceri. O data pentru ca nu se gaseste usor un traducator bun si apoi pentru ca apar carti intr-una, mie mi se pare un domeniu infloritor. In orice caz, daca ai luat o hotarare, trebuie sa „rupi pisica” (ai destule in dotare, hi, hi) altminteri n-o vei face niciodata, vei avea intotdeauna temeri si indoieli. Eu iti urez sa iesi din dilema asta fara multe framantari.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana Miu zice:

    Important e sa faci ce crezi ca e bine pentru tine si nu doar „ce trebuie”! Si sa-ti mentii tonusul creierasului…:D
    Dar poate ca mai scoti si o carte, cine stie…
    Sa fie fie toate dupa vrerea ta! Cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

