Carte veche

Veche.
E veche.
A sărit de-o jumătate de veac.

Dar mi-a fost (încă îmi este) dragă.

Din ea, ca şi din cele şapte surate ale sale (Coşbuc, Alecsandri, Arghezi, Bacovia, Macedonski, Topârceanu, Beniuc) îmi citea mătuşa Pia în copilărie. Dar preferaţii erau Coşbuc, Eminescu şi Topârceanu.)

Pe marginea ei mi-am luat notiţe la şcoală – era şi cel mai uşor de cărat. 😛

Şi, cu toate că s-a… ponosit, stă încă la vedere.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de-ale mele, lumea cărţilor și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Carte veche

  1. Drugwash zice:

    Cît vor mai fi încă oameni să înţeleagă…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Foarte frumos ! Old is Gold! 15 ianuarie… Eminescu mereu în sufletele noastre!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Zina zice:

    De-ar fi să mă iau după dragostea pentru cărți și pentru pisici, aș spune că suntem gemene! 😀

    Tocmai pentru că te știu iubitoare de carte și de înțelepciune, te invit la serialul ”Citate favorite”. aici: https://zinnaida.blogspot.ro/2017/01/citate-favorite-116.html Sper să îți faci plăcerea și mie onoarea de a participa!

    Săptămână excelentă!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mirajul cărții jerpelite, deja jerpelite în copilăria mea, findcă venea din copilăria mamei.
    https://garapentrunoi.wordpress.com/2015/08/26/cum-mi-a-trecut-de-broscoi/

    Apreciat de 1 persoană

  5. Spunsieu zice:

    Frumoasa cartea ta cea veche, mi-ai dat o idee sa o pozez si eu pe-a mea, are vreo 40 de ani, e lipita cu scotch, dar acum citeste si fiu-meu pe ea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

