Traducerile mele din 2016

2016

 

Traduse în 2015 şi publicate în 2016:

– pentru editura PALADIN (ART)

– pentru editura FINAL CHAPTER

 

Traduse la cumpăna anilor 2015-2016 şi publicate în 2016:

– pentru editura NEMIRA

prima jumătate a romanului a fost tradusă de Antuza Genescu

 

Traduse în 2016 şi încă nepublicate:

– pentru editura PALADIN (ART)

 

– pentru editura TREI

The Line

– pentru editura FINAL CHAPTER

– pentru editura NEMIRA

 

Începute în 2016:

– pentru editura PALADIN (ART)

 

Ca număr de pagini, sunt încă în revenire 🙂 după minimul din 2014:

bilanţ

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Traduceri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Traducerile mele din 2016

  1. Adrian zice:

    Ce sa iti urez? Un 2017 la fel de semet ca 2008?:)

    Apreciat de 1 persoană

  2. La mulți ani fericiți și rodnici! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Vienela zice:

    La cat mai multe si in 2017! La multi ani!

    Apreciază

  4. La mulţi ani cu cât mai multe împliniri! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Drugwash zice:

    Voiam să zic ceva de 2008 da’ mi-a luat Adrian caimacu’. 😛 Aşa că o să-ţi urez un an excepţional de bun, la cote pe care te las singură să ţi le imaginezi şi doreşti, în primul rînd cu sănătate, linişte sufletească şi inspiraţie maximă! 🙂
    La mulţi ani!

    Apreciat de 1 persoană

  6. psi zice:

    will be a sanderson year! asta îți urez eu (ca un cititor de fantasy egoist ce sunt și a cărui vină o porți și tu, căci sunt dependentă de traducerile tale). stormlight archives sau mistborn, cât mai multe să fie, să ne bucure, iar tu să ai spor la ele. bine, bine, și jim buthcer să fieee… :))
    la mulți aani, tușă! cu mulțumiri speciale pentru tot ce faci și esti de-atâția ani pentru noi.
    și la mulți ani blogosfericului nostru drag, grișka și lui gheo’!
    vă pupăm cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumim şi miaulţumim de urări, vă pupăm şi noi cu drag pe toţi şi vă dorim tot ce vă doriţi! 🙂 La mulţi ani!!!

      Deocamdată n-am decât un Sanderson, de dat gata până la jumătatea lunii aprilie. Pe urmă nu ştiu dacă Paladin-ul o mai avea sau nu ceva de-al lui pentru mine. Om vidé! 🙂

      Apreciază

  7. Spunsieu zice:

    Am in biblioteca si am citit toata seria Fundatia, este teribila, nu? Iti doresc sa ai parte numai de carti fabuloase, chiar ma intreb cum o fi sa traduci ceva care nu iti place, dar trebuie sa o faci. Un an plin de spor si putere de munca sa ai!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc, şi îţi doresc un an 2017 pe placul tău!

      Am citit „Fundaţia”, toată seria de 7 romane, acum vreo 20 de ani, când s-a tradus la noi prima oară. Atunci nu prea mi-a plăcut. Am vândut-o la anticariat în 2000, când mi-am dezechilibrat bugetul cumpărând primul computer. Am recitit-o „de nouă” acum (o uitasem în proporţie de vreo 80%), când am primit de tradus 4 din cele 7 romane, şi mi-a plăcut mult, muuult mai mult. 🙂

      Nu e foarte greu să traduci o carte care nu-ţi place. Te simţi bine dacă-ţi place cum ţi-a ieşit în limba română (la fel de bine ca atunci când îţi place şi cartea), şi cu asta basta. 🙂

      Apreciază

  8. Seldon Dors zice:

    2017 să fie chiar mai bun decât 2008! Sper să traduci și celelalte volume din „Fundație”, chiar îmi doresc să o rerecitesc în traducerea ta.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Pingback: rezumat sau rezoluții? - psi-words

  10. cammely zice:

    La mulți ani și la multe traduceri !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

