Ce e prea mult strică

Vreau să zic că am deja destule conturi (dintre care unele inutile, că nu [prea] dau pe-acolo) pe diverse reţele de socializare, adică pe Facebook, Twitter, Google+, Linkedin, Printerest, Goodreads, Instagram. Şi mai am şi bloguri. Prin urmare, cine vrea să se afle în legătură cu mine, are unde mă găsi, nu e cazul să mă invite prin alte părţi – ignor invitaţiile.

Să nu ziceţi că nu v-am spus.😉

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre mine și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ce e prea mult strică

  1. Drugwash spune:

    Am avut şi eu de-astea, pe unele le-am şters cînd cu Dianne (poveste veche şi grea), pe altele mai recent.
    Pe 3 august se împlineşte un an de cînd am şters contul de febeu (da, am avut aşa ceva fără să-mi aduc aminte de el timp de vreo zece ani!) şi de curînd l-am şters pe cel de guglă şi am blocat absolut tot ce ţine de ei. Probabil altele vor urma dacă „progresul” va continua cu bătaia de joc. Cine vrea să mă găsească are numărul de telefon şi adresa.😉

    Fii bărbată, Zoe!😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Ala de pe FB e bun, din punctul meu de vedere, pentru trimis felicitări la ocazii festive (când îi dai omului telefon nu se ştie din ce-l întrerupi😀 ) şi e ca şi cum te-ai duce la cârciumă (sau la serviciu) să vezi ce mai bârfeşte lumea, ce mai zice despre una, despre alta; ţine loc şi de emisiune de ştiri.😀

      Apreciat de 1 persoană

      • Drugwash spune:

        Eu unul mă bucur că am scăpat de babilonia febeului, care a urmat în mod logic televiziunii şi radioului.😉

        Dacă e vorba de ocazii festive nu cred că cineva s-ar supăra să primească un telefon. Mă rog, ar fi bun şi doar un apel.😛 (vezi ce-al dracu’ sînt, ‘tu-i semantica mîne-sa!😀 ) Ştii, e o chestie ciudată să primeşti un apel de peste ocean de la o cunoştinţă „virtuală” care să te felicite de ziua ta dar să nu te sune cei mai buni prieteni (?!) sau „fosta” pe care tocmai ai ajutat-o c-o chestie cu o săptămînă în urmă sau rude mai apropiate.

        Da, e în regulă să primeşti urări şi poze clipitoare şi alte briz-briz-uri de la „contacte” virtuale ocazionale, dar dacă ne bazăm exclusiv pe asta atunci cînd locuim în acelaşi oraş ori cartier, cred că pe undeva ne pierdem unii de alţii, ne pierdem umanitatea.

        Apreciat de 1 persoană

  2. psi spune:

    angellist? ptiuu! asta ce minune mai e? :))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

