Hahi

Tata îmi spunea Hahi. De la hahaleră. Şi ştia bietul om (fie-i ţărâna uşoară!) ce ştia. Pentru că, de exemplu:

Mă tot plâng că n-am când să scriu un roman, fiindcă-mi ocupă traducerile prea mult timp. Dar, în ultimii circa 12 ani, am scris, pe căruţa mea de bloguri, cu aproximaţie (grosolană!) prin lipsă, 3500 de articole. Adică, tot cu aproximaţie prin lipsă, 3500 de pagini.

Cu alte cuvinte, n-am risipit pe bloguri o singură carte (cum am scris în jucărioara pozată alături), ci o ditamai trilogia! (Sau două trilogii mai modeste ca dimensiuni.)😛:mrgreen:

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, despre mine, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Hahi

  1. J spune:

    Un sfert din pagini, tot prin aproximatie prin lipsa, sunt postari cu si despre motanul imparat. Asa ca singura trilogie care ar fi iesit ar fi fost o adaptare sf a motanului incaltat.

    Apreciază

    • Vero spune:

      N-ai înţeles nimic. Sau te-ai prefăcut că nu pricepi. Nu e vorba de conţinut, e vorba de timp; şi nici n-am afirmat că aş fi scris vreo capodoperă.
      Dar îţi mulţumesc pentru timpul pe care mi l-ai acordat.:mrgreen:

      Apreciază

  2. Pingback: Grişka Imperator – cu faţă şi dos | Mustăţi lungi, gheare lungi

  3. Pingback: Hahi | verojurnal

  4. Pingback: Oare? | verojurnal

Lasă un răspuns

