Echilibru

Din motive care presupun că nu sunt greu de ghicit, mi-am adus aminte de rândurile de mai sus (scrise, sub pseudonim 😛 , tot pentru „duzina de cuvinte”). O să le includ, poate cu oarece retuşuri, în tipăritele mele Idei Înghesuite (dacă vor exista).

Şi, fiindcă tot a venit vorba de textuleţe pe care am de gând să le selectez, mărturisesc că mi-ar plăcea să aibă, măcar unele dintre ele, şi câte-o ilustraţie, dar eu una desenez ca o cizmă (orele de desen şi de muzică au fost singurele – dar foarte negrele – coşmaruri ale vieţii mele de elevă) şi nu-mi permit să plătesc pe cineva pentru treaba asta. Jumătatea mea conjugală deţine oarece talent…

… dar mă tem că are cu totul alte planuri pentru puţinul său timp liber.🙂

Prin urmare, ştiu şi eu, poate scot câte ceva din caleidoscop.😆

 

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în reblog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Echilibru

  1. Pingback: Nume de câini | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

