Harry şi Hari

Harry Dresden

         

Hari Seldon

    

Sincer, abia acum, când, sonată cum sunt uneori, am început să-i încurc, am băgat de seamă că m-am încurcat cu doi de-alde Hari/Harry.😛

Ştiu, o să spuneţi că Hari nu-i totuna cu Harry, e altă gâscă în altă… sacoşă, traista fiind prea… primitivă, aş zice, şi pentru imensul Imperiu Galactic, şi pentru un vrăjitor modern, ca Dresden. Însă, stând drept şi privind saşiu, mie mi se par la fel, mai ales când începe să mă ia somnul, aşa că port vina surpării zidurilor spaţio-temporale despărţitoare din întregul sistem de lumi paralele alcătuit din universurile cărţilor, fiindcă am generat cu siguranţă un adevărat seism când l-am adus pe Harry Dresden pe planeta Trantor. Sigur, n-a rămas mult pe-acolo, ca simbol al turistului rătăcit, panicat la gândul că e deja spirit într-un Niciodatănicicând dintr-un viitor îndepărtat, unde nu dă nici măcar de Susan Rodriguez, dar…

În fine, dacă n-aţi citit nici romanele adunate în seria intitulată Fundaţia, nici relativ recent tradusul Nori de furtună, probabil vă gândiţi că, după vreo mâncare sărată în exces, am sorbit cu sete din vreo băutură alcoolică pe care-am luat-o drept sirop inofensiv şi acum bat câmpii la greu – caz în care vă sfătuiesc să căutaţi o lectură mai pe înţeles în tabelele lui Eddie*, după ce se vor umple, fireşte.


* – Le puteţi lua în considerare în orice caz.🙂

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre mine, Traduceri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Harry şi Hari

  1. Suzana spune:

    Imi place spiritul postarii tale. Incurcatura intre cei doi „H” este amuzanta si ca de multe alte ori mi-ai adus zambetul!🙂
    O seara frumoasa sa ai!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cita spune:

    Premianta mereu!
    Nici nu posteaza bine Eddie tema, ca tu, hop, ai si scris!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Zina spune:

    Aoleu! M-ai zăpăcit de parcă aș fi luat eu băutura aia de care zici!

    Zi frumoasă, Vero!🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

