5 din 7 sau… un soi de nostalgie

pendergast1  

Mi-au căzut ochii peste cele două poze (dacă vreţi să ştiţi unde, daţi-le câte un clic) şi am zâmbit cu nostalgie, fiindcă am tradus cinci dintre cele şapte romane din seria Pendergast apărute până acum.

scoase din prima poză

Şi trebuie să spun că Relicva mi-a plăcut foarte mult. Mi-a mai plăcut şi Natură moartă cu ciori. Celelalte – mhm, din ce în ce mai puţin.

(Am întrerupt colaborarea cu RAO fiindcă, din lipsă de timp, am refuzat ultima traducere propusă. Şi am promis că dau de ştire când voi avea timp liber. Şi n-am avut.)

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, despre mine, Traduceri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la 5 din 7 sau… un soi de nostalgie

  1. IB spune:

    Pacat ca n-ati mai avut timp. Am terminat de citit saptamana trecuta „Natura moarta cu ciori” si mi-a facut o reala placere traducerea dvs.! Si o intrebare, daca se poate: traducerea refuzata era volumul al 7-lea din serie – „Cartea mortii”? RAO a sarit de la volumul al 6-lea direct la cel de-al 13-lea si e un lucru tare frustrant. Ar fi o mare bucurie sa pot citi volumele „sarite”, in traducerea dvs.!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cita spune:

    Vero, imi place sa vad ca exista citittori care te apreciaza! Cum cred ca ti-am mai spus, traducatorul este CINEVA! iar cine stie si apreciaza este o persoana instruita! Bravooo!
    Mi-e tare drag de voi!🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

