Pro memoria

Poate c-o să reiau povestea cu zombi. Dar, până-una alta, de 8 Martie vă reamintesc tuturor să vă felicitaţi soacrele!:mrgreen:

VERONICISME

Ce vă uitaţi aşa la mine? Credeţi că m-am întors să vă spun povestea? Păi de asta-mi arde mie – după ce-am dat numai rateuri? Dintr-o duzină de zombi, n-am reuşit să-mpuşc nici măcar unu. Vorba aia: tragi cu puşca, nu ia foc, păsărica cu noroc! Ca să nu mai spun că numai cu mare greutate am reuşit să mă-ntorc în casă, de parc-aş fi tras o targă cu bolovani pe nisip! Da nu asta mi-a fost corvoada, că de tras, am tras-o pe soacră-mea! Ea conduce haita de zombi, vă vine să credeţi? Doisprezece troglodiţi cu ochii goi, dintre care opt muieri şi numai patru bărbaţi, repetând într-una, ca nişte mori stricate: „Nema guvern, i-am dejucat planurile!” Asta-i tot de sunt în stare să spună, indiferent ce i-ai întreba! Iar hoaşca din fruntea lor arată la fel de bine – sau, he, he, la fel…

Vezi articol original 181 de cuvinte mai mult

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, elucubraţii, reblog și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pro memoria

  1. Pingback: Planuri de viitor | VERONICISME

Lasă un răspuns

