Invocaţie

Iar mi-am găsit poezia prin vecini – aici.

De remarcat că dama, nu de tobă, ci care nu s-a ostenit să bată toba ca să anunţe că poezia nu e opera domniei sale, nici măcar nu se născuse la data când am scris eu versurile.😛

Având în vedere că n-am chef nici să-mi fac cont site-ul unde şi-a depus captura numai pentru a-i atrage nemijlocit atenţia, nici s-o iau în tragic, mă mulţumesc să-i invoc pe cei doi duzinaţi ai răzbunării din Vieneland, ca să-i „fericească” pe plagiatori conform vechii tradiţii Griskalet (gheară pentru gheară şi colţ pentru colţ), abătând mayatul asupra lor până ce vor cerşi zadarnic îndurarea lui Adrianamo, zeul citator.

Veroce şi Matildar!!! Daţi-i mayat la măgar (la măgar sau măgăriţă) păn’ ce asudă şi sughiţă, şi jură pe tot ce-o şti că nicicând n-o mai ciordi!
Că, mno, nu-i fain să plagiatescu, ci doar să anacondelescu!

Ce înseamnă mayatul (în limbajul danaesc clasic, nu în mai noul adicherishan) ştiu toţi cei care cartimesc cu duzini de cuvinte inventate.  Dacă vreţi să le puneţi întrebări, luaţi-o pe calea linkurilor pe care le veţi găsi aici, într-un tabel. Sau luaţi suzanax, un supliment alimentar care dăunează grav lipsei de imaginaţie.

VERONICISME

Apreciez faptul că, spre deosebire de destul de mulţi alţii, doamna/domnişoara Doina măcar mi-a luat poezia cu tot cu numele autoarei.

Ce nu-mi place e că mi-a luat-o fără să-mi ceară permisiunea. Şi, dacă tot a luat-o fără permisiune, barem să-i fi pus un link către original. Măcar aşa m-aş fi consolat cu gândul că-mi face reclamă.😛

Dar, mai presus de toate, având în vedere că poezia a fost scrisă pentru bunica mea, nu pentru toate bunicile din lume, nu-mi place (ba chiar mă doare) când o văd asociată cu poza unei necunoscute.😦

Sper că mai sus-amintita Doina o să ţină cont de cererea mea şi o să-mi şteargă poezia de pe blogul ei.

Completare (11.03.2015 11:15): A ţinut cont. A şters; dovada nu mai există decât „in cache„.

Şi, iarăşi mai presus de toate, regret că mi-a venit ideea să-mi pun poezia asta pe un blog, dar nici…

Vezi articol original 43 de cuvinte mai mult

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în reblog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Invocaţie

  1. cita spune:

    Sunt sigura ca si povestioarele mele circula nestingherite dar nu stiu eu sa le gasesc! Prieteni de peste Prut sunt zilnic pe blogurile mele… si daca le rescriu ruseste… si de-as sti sa caut, nu le-as putea gasi! Cat despre cuvintele duzinei… cand le-am vazut am stiut ca pentru tine nu sunt o probleme ci doar o… provocare! Cu drag C

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Ca să le găseşti (pentru cazul că sunt în limba română), cauţi cu google o propoziţie sau o jumătate de propoziţie din text, pusă între ghilimele. Şi alegi, bineînţeles, ceva specific, nu o expresie des folosită de toată lumea. Aşa ai mari şanse să găseşti toate locurile unde e postată povestea ta (în limba română, scrisă cu alfabetul latin).

      Apreciază

  2. ganduri spune:

    O adevărată provocare pentru unii, altora nu le creează inconveniente, această duzină. Plagiatul trebuie pedepsit, prin toate metodele pe care le avem la îndemână, mai ales când nu e doar o anacondeiere. Mă bucur că „dama” a şters poezia,

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana spune:

    Cred ca nu s-a mai pomenit o invocatie atat de aparte!🙂
    Sa fii mereu la fel de inspirata, Vero!
    O duminica deosebita iti ureaza Suzanax!🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Adriana spune:

    Suzanax pentru inspiratie, zici? S-a facut, imi convine.Cat despre plagiat, ce sa zic? De cand cu fb ul …și copy paste imi circula textele nestingherite, dar dacă le-as gasi pe alt blog nu mi-ar pica deloc bine.

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Cred, nimănui nu îi pică bine.
      Acuma, depinde cum îţi circulă textele şi pe FB. Dacă ăia care le iau cu copy-paste spun de unde le-au luat, e foarte bine, dar dacă nu spun… nu mai e.😦
      Cât despre suzanax – terminaţia „nax” aduce la nasul meu miros de farmacie.😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

