Cine-a pus pisica-n drum?

Eu, ca s-o măsor! 😆

De fapt, ca să respectăm adevărul istoric, Grişka s-a aşezat sigur! Eu am profitat doar de ocazie ca să pun lângă el rigla de juma’ de metru. 😛

Cruda realitate 😛 e că face numai ce vrea el, nu ce vreau eu! N-a vrut nici în ruptul capului să sară pe imprimantă sub ochii camerei de filmat! :mrgreen:


Despre pisici şi aşezarea lor în drum vor mai scrie, cred, câte ceva şi alţii. O să-i găsiţi aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Cine-a pus pisica-n drum?

  1. cartim zice:

    Nu ai inteles ca tu esti subalterna iar el e seful ?? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. cita zice:

    Deosebita fotografie! Ce mai top-model 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Zina zice:

    Păi Grișka e băiat educat, cum o să sară el pe imprimantă?! 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

