Hai sictir!

Indiferent în ce zi intri, promoţia se termină mâine. Iar produsul e din zi în zi mai ieftin. :mrgreen:

Ei, stând strâmb şi judecând drept, promoţia chiar se termină în fiecare zi! 😛 E înlocuită cu o alta, care înseamnă ieftinirea produsului, doar-doar s-or găsi mai mulţi fraieri care să-i scape de el. 😆

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Hai sictir!

  1. mihaela zice:

    Așa îmi plăcea o reclamă la niște tigăi cu ”Grăbește-te, stocul e limitat ” care a durat vreo luni, ma intreb cat de limitat era totuși stocul de a ținut atât

    Apreciat de 1 persoană

  2. Andrei zice:

    Jepcari, sunt mai rău ca țigani din piețe ce vând țigări.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cristina zice:

    Interesante postari(sa ma urmaresti,eu te urmaresc)

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mă bucur că-ţi plac postările mele (dacă-ţi plac într-adevăr) şi că mă urmăreşti.
      Dar eu nu urmăresc pe nimeni pentru simplul motiv că mă urmăreşte. Când o să am timp şi chef (acum n-am) o să-ţi răsfoiesc blogul şi, dac-o să-mi placă, o să-l urmăresc.

      Apreciază

Lasă un răspuns

