Am abonament la Digi Mobil – pentru 2 telefoane, al meu şi al jumătăţii conjugale, că e nu „gratis, mamă scoacră”, dar e foarte ieftin pentru convorbiri nelimitate şi Internet aşişderea.
Bun, toate bune şi frumoase, dar acu’ cartela jumătăţii – sau telefonul, nu s-a stabilit încă – face figuri, drept care ne-am gândit să-ntrebăm furnizorul de servicii (RDS & RCS) dacă n-o fi vreo defecţiune din vina dumisale. În care scop am dat telefon la „Deranjamente” – eu, pentru că abonamentul e pe numele meu, din motive care se pierd în negura vremurilor (prin ’85, sau cam aşa ceva, m-am plictisit aşteptând să mi se ducă jumătatea conjugală să facă abonament la telefon şi mi-am deplasat în acest scop fundul personal; apoi au urmat, în mileniul III, portări cu păstrarea titularului).
Carevasăzică, am sunat la *777. Şi mi-a răspuns vocea suavă a robotului, urându-mi răspicat bun venit, după care a adăugat:
— Pentru limba română apăsaţi tasta unu, for english press two…
Şi am apăsat – după ce m-am prins cum fac ca să-mi apară tastatura pe „smartphone”.
Şi a urmat:
— Pentru bla-bla-bla apăsaţi tasta 1, pentru bla-bla-bla-bla apăsaţi tasta 2…
Şi tot aşa, de vreo 6 ori, până când am ajuns să apăs am uitat care tastă ca să găvăresc cu un „operator uman”.
Şi s-a schimbat placa.
— Ne cerem scuze, momentan toţi operatorii noştri sunt ocupaţi. Vă rugăm aşteptaţi.
Şi tra-la-la tri-li-li, muzică. Şi repetarea rugăminţii după vreun minut. Şi tot aşa şi iar aşa.
Şi am pus mobilul pe difuzor, ca să am mâinile libere, şi m-am apucat să-mi fac un ness – apa tocmai fiersese. Şi mi-am pregătit inclusiv tortuleţul terciuleţul de biscuiţi cu îngheţată, şi mobilul mi-a cântat tot timpul, în ultima parte neîntrerupt de repetarea rugăminţii. Şi am închis după ce mi s-a acrit de muzica lor.
Şi am sunat la alt număr, normal, fără *. Şi roboticioaica m-a anunţat că, dacă nu închid, carevasăzică îs de acord să se-nregistreze convorbirea. Şi n-am închis. Şi a urmat altă roboticioaică – schimbat placa, deh – care m-a anunţat că aşteptarea durează peste 5 minute, aşa că să fac bine să revin sau să trimit mail, ori să apelez la Digicare. Care Digi să se ducă-n aia mă-sii, sau în ştrumeleagu’ lu’ ta-su, după preferinţe, că putea barem să mă lase ş-aştept pe muzică alea mai mult de 5 minute, nu să-ntrerupă convorbirea.
Şi de revenit am revenit, şi tot aşa am păţit.
Şi m-am apucat să scriu aici ca să-mi revin – că aş fi urlat niţel ca să-mi treacă nervii, dar n-am vrut să sperii motanul.
Şi-am descălecat de pe mobil, şi-mi iau picioarele la spinare până la cel mai apropiat centru RDS & RCS, că acolo măcar dai direct de operatori umani – fără apăsări de taste şi schimbări de placă.
Ca una care urăște să vorbească la telefon și preferă în orice situație mailul, pot să-ți spun că dacă faci o sesizare din contul digi online se rezolvă nesmintit. Și te sună ei pe tine.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mulţumesc, e bine de ştiut. 🙂
Până la urmă am reuşit totuşi să-i prind, după încă o repriză de „pentru… apăsaţi tasta…” şi încă vreo 5 minute de muzică. Şi am aflat (adică mi s-a reamintit) că şi bărbăţelul meu e „împuternicit” în ceea ce priveşte abonamentul, aşa că se poate duce la ei singurel (cu tot cu telefon), ca să se vadă dacă i s-a bulit cartela sau mobilul.
ApreciazăApreciază
Și la mulți ani, cu nesimțită întârziere!
p.s.: Ce nu te omoară, te face mai puternic. Încercările de-a prinde pe fir un operator viu la RCS&RDS fac parte din această categorie.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
La mulţi ani, Renata! Să ne fie bine în 2016!
P.S. Având în vedere câte nu m-au omorât până acum, mă şi mir cum de-ncape în mine atâta putere! 😆
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Toot mai bună era semnalizarea cu fum! :))
ApreciazăApreciat de 1 persoană
😆
ApreciazăApreciază
cum ar fi să arzi o pădure întreagă așteptînd să te bage-n seamă erceesu’? 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
😆
Totuşi… fumul l-ar mai vedea şi alţii, cu puţin noroc poate i-ar trage careva de mânecă, să pună şi ei vreo 2 buturugi pe foc pentru răspuns.
Sau poate ar fi avut roboţi care să ştie limbaju’ fumului şi ar fi spus: „Pentru… ardeţi o creangă, pentru… ardeţi două crengi” … şamd. Sau pentru una o creangă de prun, pentru ailaltă o creangă de alun, sau o creangă verde, sau una uscată…
Poate-ar merita niţică documentare în privinţa asta, ca să… dezvolt cândva ideea. 😛 😆
ApreciazăApreciat de 2 persoane
lol indeed!
dar nu-s de-acord cu utilitatea văzutului; alții sînt și ei ocupați să facă fum 😀
ApreciazăApreciat de 2 persoane
😀
ApreciazăApreciază
Doamne fere’! 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
😀
ApreciazăApreciază
felicitari pentru postare,interesant articol si foarte frumos prezentat…astept cat mai multe 🙂
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mulţumesc, dar linkul vi l-am scos, pentru linkuri către altceva în afară de bloguri personale se scriu advertoriale – contra cost.
ApreciazăApreciat de 1 persoană