Cărţi cu care mi-am petrecut Crăciunul, încropindu-le „straie” româneşti – actualizare

Articolul de acum un an se cere actualizat. 🙂

2015 –   Golden Fool (Bufonul de aur)

2014 –  WELL OF ASCENSION The Well of Ascension (Fântâna Înălţării)

sursa imaginii – felicitare de la Nemira

2013 The Painted Man (Omul pictat)

2012 The Postman (Poştaşul)

2011 Storm Front (Nori de furtună)

2010 I Am Number Four (Eu sunt numărul patru)

2009 Brimstone (Flăcările Iadului)

2008Codul Onoarei Standard  of Honor (Codul Onoarei)

2007Labirintul Rozelor The Rose Labyrinth (Labirintul Rozelor)

2006Relicva The Relic (Relicva)

2005Walhalla Walhalla


NOTĂ: Clic pe poze pentru amănunte

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de-ale mele, traducatori, Traduceri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cărţi cu care mi-am petrecut Crăciunul, încropindu-le „straie” româneşti – actualizare

  1. Pingback: O doză | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

