La pachet, tot ce-am terminat de tradus până azi – 2014 vs 2015

2014

2014


Punând volumele enumerate aici alături de cele de mai sus, am ajuns la ceea ce se vede mai jos:


2015

2015

Mărturisesc că am trişat puţin: Golden Fool încă nu e gata, dar a ajuns pe ultima sută de metri pagini. 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Traduceri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la La pachet, tot ce-am terminat de tradus până azi – 2014 vs 2015

  1. paul zice:

    Felicitări pentru această mulțime de cărți traduse!!
    Și spor la lucru în continuare la Golden Fool 😉

    Apreciat de 1 persoană

  2. vladt zice:

    Felicitari, felicitari, felicitari!!!
    Cand vom afla lista de traduceri pentru anul 2016? bineinteles, daca vreti sa o dezaluiti si daca nu este confidentiala 🙂
    Va multumim!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback: Scurte #434 | Assassin CG

Lasă un răspuns

