Nimic altceva

Mulţi ani trăiască revistele online, că aşa am aflat şi eu ştirea despre un „nimic altceva” la care mă aşteptam. Fandomul SF din patria nostra e copilul nimănui, nu se-nghesuie nimeni cu sponsorizările.

Şi, având în vedere climatul său interior, poate chiar merită să fie orfan. Că, iaca, mă aşteptam să primesc din partea vajnicilor organizatori ai manifestării numite ROMCON 2015 măcar diploma aia. 😛

O spun doar ca să arăt ce bine merg lucrurile prin zonă şi cât de mult ne băgăm în seamă unii pe alţii (şi ca să-mi intre bine în cap că sunt a cincea roată a căruţei[1]), nu urmăresc nimic altceva.

Pentru că oricum diploma în cauză nu m-ar fi ajutat decât să-mi măresc colecţia de hârţoage inutile. 😦


[1] Fiindcă tot veni vorba, primesc invitaţii la tot felul de lansări de carte, de unde vrei şi de unde nu vrei, numai la asta, care va avea loc în oraşul în care locuiesc, nu s-a gândit niciunul dintre prietenii mei feisbuchişti să mă invite! Ghinion, deh! :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

