Un soi de… reclamă

Cartea unui om obişnuit e… tema unui joc.
Eu sunt (sper) un om obişnuit, iar cartea mea e asta: 
Azi aveţi nevoie de 10 lei dac-o vreţi pe hârtie sau de 10,43 lei dacă preferaţi un e-book.
Nu costă mult – cât un kil de boabe (nici prea prea, nici foarte foarte) pentru pisici.
Iar  astălaltă e „gratis, mamă soacră”- se poate descărca  sau citi online.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în reblog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Un soi de… reclamă

  1. Suzana zice:

    Eu am gasit carticica ta la librarie, asa ca o pun pe lista cu prioritati de citit! 🙂
    Un weekend grozav de Mos Nicolae!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Şi eu o cumpăr şi vin să las impressile, după lectură, evident
    Felicitările… după citirea cărţii!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Vienela zice:

    Nu doar ca am citit-o si laudat-o, dar am cumparat alte doua exemplare pentru a le oferi cadou. Desigur, nu iti spun vreo noutate. E modul meu de a atrage atentia cititorilor tai si de a garanta ca merita. Acum astept urmatoarele carti.
    Ti-am spus ca imi place fundalul blogului? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc, Vienela 🙂
      Nu ştiam că ai dat-o şi cadou – mă bucur şi-ţi mulţumesc încă o dată. 🙂
      Şi mă bucur şi fiindcă îţi place fundalul blogului, cu Grishuna (cum i se mai zice) al nostru, când era mai tinerel. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

