Comentarii de pe catâr (1)

Acum două minute am citit undeva, nu zic unde, oricum, pe un site nou lansat, din câte am înţeles:

O carte trebuie privită ca un produs de business, suntem în capitalism…

Da, suntem în capitalism, m-am prins, bine, dar de ce „produs de business”? În ce naiba de limbă barbară e expresia asta? Eu credeam că-n limba noastră se spune „o carte trebuie considerată o afacere, suntem în capitalism…”

Şi nu, n-am citit articolul din care provine expresia, şi poate în continuare divaghez aiurea, dar, în paranteză fie spus, şi Eminescu, de exemplu, a trăit în capitalism („orânduiala crudă şi nedreaptă” :mrgreen: ) şi nu şi-a privit scrierile ca pe nişte afaceri, că, dacă le privea aşa, cine ştie ce „minuni” ar fi scris… 😛

Dar, în fine, eu sunt tuşa Vero, în curând o babă după propriile mele standarde, am îmbătrânit şi poate nu mai pricep totul, şi lumea merge înainte şi eu nu vreau să mă urc în „căruţa istoriei”, rămân pe catârul meu, încăpăţânată ca el, privind cu durere-n suflet şi cu neputinţă cărările aberante (în viziunea mea) pe care-a apucat-o căruţa aia.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Comentarii de pe catâr (1)

  1. cartuse zice:

    Fii serioasă, Vero, e drumul lat, avem loc toți cu tot felul de căruțe. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vienela zice:

    Eu as fi vrut sa aflu cine trebuie sa priveasca asa cartea: scriitorul sau cititorul? :))))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

