Trei, Doamne, şi toţi trei

Banuta11

Fotografia e din 2012 (de la lansarea singurei mele cărţi tipărite) şi reuneşte trei oameni care m-au ajutat, pe care i-am admirat mereu şi care au trecut dincolo de marginile acestei lumii.

Însă  nimeni nu pleacă de-aici cu totul şi cu totul atâta timp cât noi, cei care continuăm să facem umbră pământului, îi rezervăm trecerii sale prin viaţa noastră un loc în amintirile păstrate în gând sau conturate de slove.

amintire1 amintire2

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, despre lume şi viaţă :P și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Trei, Doamne, şi toţi trei

  1. Zina zice:

    Frumos și nobil lucru să-ți amintești de aceia care te-au ajutat!

    Zi frumoasă, Vero!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc, Zina. O zi frumoasă îţi doresc şi eu. 🙂

      (Am fost silită de împrejurări triste să-mi amintesc – tocmai s-a stins şi ultimul dintre ei, cel menţionat în articolele mele pozate. M-am gândit să-mi iau astfel rămas bun, fiindcă la Bucureşti, la înmormântare, n-am putut ajunge.)

      Apreciază

Lasă un răspuns

