La ce foloseşte internetul

Ei bine, printre altele, e util ca să afli, de pe ici, de pe colo, că ai luat un premiu. De exemplu, la Romcon 2015. Pentru că organizatorii nu se ostenesc să te-anunţe sau să-ţi trimită măcar o copie scanată a diplomei, pe mail.

Nu vreau să zic c-aş avea ce face cu diploma aia, iar părerea despre premiu mi-am spus-o aici şi aici.

Acum e vorba doar de lipsa de organizare şi de consideraţie. Sigur, ştiu că-n ochii multora sunt o cantitate neglijabilă, dar nu pricep ceva, oameni buni: Aşa stând lucrurile, la ce v-aţi mai ostenit să mă puneţi pe lista nominalizaţilor? Nu era destul de lungă şi mi-aţi tras numele dintr-o căciulă?

Şi da, azi sunt în toane proaste. Iar mă doare măseaua şi n-am chef să mă duc la dentist. Deşi ştiu că-n final n-o să am încotro.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la La ce foloseşte internetul

  1. Adriana zice:

    Dacă erai mai aproape te puteam ajuta cu dentistul, asa mă bucur doar de vestea cealaltă și te felicit!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc.

      Chiar trebuie să-mi găsesc un dentist bun – mă doare când sus, când jos, şi jos am măsele îmbrăcate, cu nervii scoşi…
      Şi mă doare cu pauze de o lună sau două, probabil când îmi stârneşte ceva durerea (în august am dat cu măseaua de sus într-un os, acum mi-au intrat printre dinţi sfărâmături de alune…)
      Şi cum îmi trece durerea, cum dau uitării dentistul! 😀

      Apreciază

  2. Zina zice:

    Felicitări pentru premiu!
    Cât despre măsea… Fuga la dentist, pagubele sunt irecuperabile. Sănătate, Vero! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Naica zice:

    Felicitari pentru premiu,si la mai mare !
    Trebuie sa ”repari” toti dintii care prezinta probleme; sotul meu a tot amanat,cinstit,de frica,(ajungea la dentist cu tensiunea 17 !),si acum e mai complicat !
    Iti doresc curaj si…sa fii tare !
    Noroc…la dentist !

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc şi… mulţumesc! 🙂

      Într-un fel, chiar am avut noroc. Adică am aşteptat destul de mult ca să-şi dea nervul obştescul sfârşit şi să mă lase doar cu infecţia, aşa că nu m-a durut deloc când mi-a curăţat dentista canalul. 🙂

      Apreciază

  4. Pingback: Nimic altceva | VERONICISME

Lasă un răspuns

