Nominalizări ROMCON 2015

Sunt şi eu pe-acolo, la categoria traducători – fără şanse de câştig, ştiu, dar a fost şi nominalizarea o surpriză plăcută, un soi de cadou de ziua mea – onomastică.  (Nu mai e cazul să-mi uraţi „La mulţi ani!”, fiindcă a fost ieri. :mrgreen: Dar, eh, cine are habar când e Sf. Veronica, dacă nu poată numele ăsta, sau n-are pe nimeni apropiat care-l poartă?)

Cine doreşte să voteze – pentru una sau mai multe categorii, o poate face aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, lumea cărţilor, traducatori și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Nominalizări ROMCON 2015

  1. Zina zice:

    Te-am votat și am dat și pe rețele ! Succes !
    Să ai o săptămână bună, Vero !

    P.S. Te invit la deschiderea noii ediții a jurnalului meu ! http://www.lecturirecenzate.ro/2015/07/jurnal-1-canicula-si-saluri/

    Apreciat de 1 persoană

  2. psi zice:

    votat. pe tine și pe diana alzner.
    baftă!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Felicitări și succes! Recunosc că nu am știut nici eu de Sf. Veronica, dar ieri, târziu pe seară, vecina mea Veronica, m-a servit cu prăjituri. Așa că am aflat și eu, deși cu întârziere, de sărbătoare.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Adrian zice:

    Baftă, Vero! Te-am votat! Și… un la mulți ani întârziat!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Am votat! Felicitări pentru nominalizare şi succes! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Drugwash zice:

    Parcă ştiam că e ceva pe 14, adică după socotelile ceasului meu… ieri trecute. 🙂 Aşa că un ‘La mulţi ani’ nu strică, cu un sfert de ceas – depinde cum îl priveşti – întîrziere. 😀
    Multă sănătate şi inspiraţie deopotrivă! 😉

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback: Jurnal de femeie simplă 77 – Block direct | Iubesc Viaţa

  8. Vienela zice:

    Poti vedea cate voturi are fiecare persoana nominalizata sau trebuie sa asteptam anuntul oficial?
    Oricum, pentru cei care te cunosc si care au citit macar o parte dintre cartile pe care le-ai tradus, ramai pe primul loc. Votarea asta e si nu e relevanta. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mulţumesc pentru apreciere, Vienela. 🙂
      Am impresia că numărul de voturi nu se mai poate vedea. Şi formularul ăla pentru votare pare să se cam împotmolească.
      Votarea nu e relavantă, nici la categoria „traducători”, nici la altele. Extrem de puţină lume a citit tot (sau poate chiar nimeni n-a făcut-o), ca să voteze prin comparaţie, Cei mai mulţi votează pentru ce s-a-ntâmplat că citească, fără să ştie dacă e sau nu mai bun decât restul sau pentru prieteni. E o mascaradă, dar m-am bucurat că s-a gândit cineva să mă treacă pe lista nominalizărilor (în condiţiile în care nu se poate spune că tipii care-au întocmit-o îmi sunt prieteni).

      Apreciază

Lasă un răspuns

