Io şi unicornu’?

Hai să fim serioşi, orice [mă]tuşă care se respectă are motan, nu inorog, licorn, unicorn sau cum vă place să-i ziceţi (d-ăştia căutaţi, de mâine seară-ncolo, aici, în tabelul nr. 2, s-ar putea s-aveţi noroc).

Aşadar, „io şi motanu’” e expresia… conformă cu realitatea obiectivă 😛

Şi iată-ne, verzi-albaştri & comp.

… când nu se-nvârte lumea după placu’ nostru. De pildă, când vedem chestia asta:

E ca un corn din fruntea inevitabilului (sau, în fine, a încă evitabilului) care vrea să ni se bage pe gât. „The improved posting experience” din wordpress ne enervează cumplit! :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Io şi unicornu’?

  1. Zina zice:

    Sunteți frumoși și simpatici în orice culoare, și tu, și Grișka !

    Și pe mine mă scoate din sărite chestia aia și nu știu cum să scap de ea. Înnoirile astea făcute așa des și cu de-a sila mă scot din ritmul meu de lucru…

    Să ai o săptămână frumoasă și rodnică, Vero !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

