Către „cititorii” like-uitori în serie

Ce-aveţi de câştigat, fraţilor, dacă intraţi aici sau pe alt blog şi daţi 7 sau 8 like-uri pe minut, cum am primit eu azi? (Sunt anunţată când primesc like-uri şi văd la ce oră au sosit e-mailurile.) Să nu-mi spuneţi că citiţi vreo 100 de cuvinte pe secundă sau că citiţi un sfert de blog şi v-aduceţi aminte după aia să like-uiţi tot ce-aţi citit!

Mă rog, treaba voastră dacă vă place să clicuiţi în serie cu mouse-ul, dar zău că nu pricep care-i şpilu’. Deh, uneori sunt grea de cap. :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, de pe blogurile mele, despre lume şi viaţă :P, Help me! Please! și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Către „cititorii” like-uitori în serie

  1. nicolae zice:

    Eu am fost făptașul… a fost pentru verificarea vigilenței :-)… acum intru și citesc cuminte…

    Apreciat de 2 persoane

  2. gheorgica zice:

    criza de like?
    incercarideginduri.wordpress.com (civilizatia like)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

