Credeţi că…? (1)

Credeţi că dacă mănânc îngheţată îmi trece tusea?

(Întrebarea e retorică; în clipa când am început s-o scriu, îngheţata era deja de domeniul amintirilor, ca şi ceaiul de pătlagină şi alte alea cu care „am dres-o”. 😛 )

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Help me! Please! și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Credeţi că…? (1)

  1. Vienela zice:

    Ce pofta mi-ai facut!
    Oare pot manca inghetata in martie, daca nu ma doare in gat? Intrebarea e retorica; deja planuiesc sa il trimit pe Mihai la magazin. :))))

    Apreciat de 1 persoană

  2. illusion zice:

    Înghețata e bună pentru orice! (cel puțin asta e teoria mea)

    Apreciat de 1 persoană

  3. alma nahe zice:

    Eu cred! 😆 Mie îmi trece!

    Apreciat de 1 persoană

  4. N-am auzit vreodata pe cineva spunand ca i-a trecut TUSEA cu inghetata! Cand ai inceput sa tusesti, e prea tarziu pentru inghetata. Eu, de vreo 12 ani, in momentul in care simt ca ma „inteapa” o amigdala, mananc doua inghetate odata, beau apa (mereu) de la frigider (uneori cu cuburi de gheata) si imi trece! De 12 ani nu am luat niciun antibiotic pentru amigdalita! Vorba din popor: cui pe cui se scoate!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Pe mine nu m-a „înţepat” acum nicio amigdală; nu m-a durut în gât. Am început să tuşesc şi am răguşit. Atât.
      Acum boala e pe sfârşite şi am impresia că îngheţata de azi chiar mi-a făcut bine. Mi-am păstrat o porţie şi pentru mâine. 😀

      Apreciază

Lasă un răspuns

