Întrebare întrebătoare

Oare ar trebui să-i dau în gât pe indivizii care-au pus oarece povestioare de-ale mele aici, pe Scribd, sau să le mulţumesc fiindcă-mi fac reclamă? :mrgreen:

Mi-am găsit, tot pe Scribd, aici, şi poezia cu bunica, cea mai furată dintre poeziile mele – de data asta fără menţionarea autorului. Dar şi acest nene (ori această tanti – оксана бизнюк) mi-a dat o idee: de-acum înainte, când o să vreau să mai descarc câte ceva de pe Scribd, o să-mi ofer la schimb, cu ţârâita, poeziile proprii, că-n volum oricum cred că n-o să mi le publice nici dracu’ şi nici nu sunt adepta publicării pe spezele personale. 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Întrebare întrebătoare

  1. Vienela zice:

    Ha, ha, vad ca au luat si de la mine vreo 3 articole… :))) Ar mai fi stat acolo 1000 de ani daca nu scriai despre asta. De fapt, cred ca vor continua sa stea, ca mi-e prea lene sa ma cert cu cineva… :)))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Există legi care la noi sunt întortocheate. Se pot scoate foarte simplu cu faptul că au menționat autorul și nu și-au însușit, practic, nimic.
    Nu-i deloc corect ce-au făcut, dar nu văd nimic rău în faptul că ăștia care au preluat te promovează gratis, pentru că le place :)). Eu zic să profiți 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Robin zice:

    Dacă a publicat numele autorului ar trebui să-i mulțumești pentru reclamă. Trist este atunci când cineva îți fură poezia și se dă drept autorul ei. Ba pe deasupra o mai și corectează: înlocuiește „î”-ul tău din „i”, de la începutul cuvintelor, cu „â”-ul lui din „a”, fiindcă așa a învățat ca se scrie corect.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Zina zice:

    Am trecut și eu prin asta. O cocoană și niște tineri (elevi de liceu, cred) au publicat sub numele lor multe din povestirile de lecturi școlare, publicate de mine la vremea când încă nu protejasem blogul. Trist este că Scribd are o formulă foarte complicată pentru a accepta reclamațiile și a corecta lucrurile, când ar fi foarte simplu să se uite pe google și să vadă la ce dată a publicat fiecare, reclamant și pârât.

    Apreciază

  5. Robin zice:

    Nu cred. Dacă îl protejezi la copiere poate face un printscreen, dacă introduci textul cu logo în spate, îl poate copia cuvânt cu cuvânt.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

