Uneori mă enervez…

Chiar a uitat toată lumea că ăla care sună ca să ne trezim la o anumită oră se cheamă „ceas deşteptător”?

Am ajuns să ne trezească pe toţi „alarma”?!:mrgreen:

Mobilu’ ăla pe care-l punem să sune la ora xdeşteptarea, nu alarma – slavă Domnului!

‘Tu-i mama ei de limbă românească pe care-o facem din ce în ce mai varză de putori, de snobi sau de maimuţoi ce suntem, noi, ăştia care-am ajuns să „aplicăm” pe scară largă în loc să „solicităm”!

Una peste alta, cred că trebuie să-mi răresc vizitele pe numitul facebook – „cumplit meşteşug de tâmpenie, Doamne fereşte!”

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri, Traduceri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Uneori mă enervez…

  1. Pingback: Românii nu mai ştiu româneşte… | VERONICISME

Comentariile sunt închise.