Cărţi cu care mi-am petrecut Crăciunul, încropindu-le „straie” româneşti

sursa imaginii – felicitare de la Nemira

2014 –  WELL OF ASCENSION The Well of Ascension

2013 The Painted Man (Omul pictat)

2012 The Postman (Poştaşul)

2011 Storm Front

2010 I Am Number Four (Eu sunt numărul patru)

2009 Brimstone (Flăcările Iadului)

2008Codul Onoarei Standard  of Honor (Codul Onoarei)

2007Labirintul Rozelor The Rose Labyrinth (Labirintul Rozelor)

2006Relicva The Relic (Relicva)

2005Walhalla Walhalla


NOTĂ: Clic pe poze pentru amănunte

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de-ale mele, traducatori, Traduceri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cărţi cu care mi-am petrecut Crăciunul, încropindu-le „straie” româneşti

  1. Pingback: Cărţi cu care mi-am petrecut Crăciunul, încropindu-le „straie” româneşti – actualizare | VERONICISME

Comentariile sunt închise.