Avanpremieră

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Avanpremieră

  1. Zina zice:

    Felicitări, Vero, tare ești harnică !

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Scurte #283 | Assassin CG

  3. vladt zice:

    Inca il mai asteptam. Probabil nici in acest an nu il vom vedea 😦
    Ati aflat vesti?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Nu. Dar recunosc că nici nu m-am interesat, deşi mă intrigă faptul că durează atât de mult – cred că-s aproape 9 luni de când am predat traducerea.
      Dar acum sunt în urmă cu altă traducere, şi, chiar dacă aş avea mai mult timp, odată ce-mi primesc banii nu mai bat oamenii la cap. Încercaţi să-ntrebaţi pe site-ul editurii, trebuie să fie pe-acolo o adresă de contact. Şi nu strică să afle că cititorii aşteaptă cartea. 🙂

      Apreciază

  4. vladt zice:

    I-am intrebat la inceputul anului 2015 si mi-au raspuns ca va fi gata pentru targul din Mai. Nu au precizat insa anul 😐
    Situatie tipic romaneasca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

