Mi-ar plăcea…

Mi-ar plăcea să mă aleg cu un premiu de ziua mea – adică de zilele mele 🙂 : pe 12 iulie e Sf. Veronica, pe 14 m-am născut, pe 15 am devenit mamă… de motan! 😀

Numai că, eh, în privinţa asta:

… cum s-ar zice, „nu spera şi nu ai teamă” 😛 Nu-mi fac iluzii. Şi nici nu mă puteţi ajuta decât ţinându-mi pumnii 😀 (Deşi hotărârea e, probabil, deja luată.)

În schimb, mă puteţi propulsa către premiul cel mare al unui alt concurs: nu e nevoie decât să adăugaţi, până pe 14 iulie inclusiv, un comentariu la articolul participant, semnat de mai sus-amintitul motan 🙂 Asta, fireşte, dacă şi numai dacă articolul în cauză vă e pe plac.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele, Help me! Please!, lumea cărţilor și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mi-ar plăcea…

  1. Pingback: Petice | Mustăţi lungi, gheare lungi

  2. Pingback: Concursul s-a încheiat | Mustăţi lungi, gheare lungi

  3. Naica zice:

    La multi ani retroactiv,sanatate,bucurii si mult succes !

    Apreciază

Lasă un răspuns

