Elefantul şi loldilalul

Care e legătura? Simplu, elefant.ro vinde Floarea de Loldilal ieftin ca braga, cum ar fi zis părinţii mei. 🙂  Eu nu beau bragă şi nu ştiu cât costă, dar văd reclama asta pe toate drumurile… internetului.

reclama

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Elefantul şi loldilalul

  1. Eu chiar acum o citesc. Am gasit-o in Inmedio cu 10 ron. 🙂
    E in pauza putin din cauza sesiunii, dar imi place mult.

    Apreciat de 1 persoană

  2. psi zice:

    mie tot coperta cu grişka îmi plăcea mai mult! 😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. Drugwash zice:

    Cel mai mic preţ îmi depăşeşte bugetul curent (staţionar de vreo două-trei săptămîni) cu 2,14 RON. Da’ n-o fi toată ţara atît de săracă precum subsemnatu’. 🙂 Cine mi-o povesteşte şi mie…? 🙄 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

