Cea mai frumoasă răsplată

Nu, nu ţine nici de foame, nici de sete, dar e, totuşi, cea mai frumoasă răsplată pe care-o poate primi un traducător. Mulţumesc!!! 🙂

rasplata

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cea mai frumoasă răsplată

  1. psi zice:

    când mă gândesc că sunt printre privilegiaţi… încă mă mir. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vienela zice:

    Acum imi dau seama ca nu stiu daca am citit vreo carte tradusa de tine. Poate ca este o idee buna sa incep cu recomandarea din acest articol. 🙂
    Intr-adevar, asemenea cuvinte reusesc sa stearga din amintire tot ceea ce induri pe parcursul traducerii…

    Apreciază

    • Vero zice:

      Dacă-ţi place SF-ul, începe cu ea 🙂 (De fapt, parcă am citit undeva că ţi-a plăcut „Dune”. 🙂 )

      Ei, nu treci prin chinuri în timpul traducerii. 🙂 Dar e o muncă foooarte migăloasă, e nevoie de multă răbdare şi e de mare folos să fii chiţibuşar 😆

      Apreciază

  3. cita zice:

    Felicitari! Uneori e nevoie si de aprecieri, nu numai de recompense materiale! Mai ales pentru aceasta munca trecuta sub tacere pe nedrept!

    Apreciază

  4. Drugwash zice:

    O grămadă de muncă – o grămăjoară de cuvinte ca răsplată. Ce frumoasă ar fi lumea asta dacă am putea face mereu ceea ce ne place şi ceea ce ştim mai bine, fără să fim restricţionaţi artificial dar şi fără să cerem (sau aşteptăm) recompense altfel decît cea sufletească: recunoaşterea şi aprecierea. Păcat că de cele mai multe ori viaţa ne depinde la propriu de acceptarea unor compromisuri pe care apoi le înfierăm la alţii, înainte de a ni le recunoaşte în cele din urmă în noi, printre regrete (tardive).

    (gînduri răzleţe, fără mare legătură cu con/textul)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

