Cornul abundenţei, sau blestemul cafelei?

De când am scris articolul ăsta au trecut aproape 5 ani. Şi nu s-a schimbat nimic! 😀

VERONICISME

cafea Beau cafea în fiecare zi. Una. Mare, slabă şi dulce.  Sorb din ea pe îndelete, vreme de mai multe ceasuri.
De fapt, prefer să beau ness. E mai uşor de făcut şi nu trebuie să spăl ibricul sau filtrul.  Îmi ofer luxul ăsta sâmbăta şi duminica. În restul săptămânii îmi fac cafea – ca să scap de ea! Pentru că, deşi n-am mai cumpărat de vreo zece ani, nu-mi  lipseşte din casă. Nu apuc s-o termin înainte de a primi cadou alt pachet. Uneori îl dau, la rândul meu, altcuiva. Degeaba. Mă pricopsesc cu altul, aproape imediat 😛
La un moment dat, acum vreo cinci ani, am crezut că s-a rupt lanţul. Dar nu era aşa. Aveam un pacheţel neînceput, rătăcit printre nişte farfurii. Imediat ce l-am găsit şi l-am desfăcut, am primit pachetul următor 😈

Vezi articol original

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, de-ale mele, reblog și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

