9 ani…

Au trecut 9 (nouă) ani de când traduc şi iar traduc, aproape zi de zi, plecând peste tot cu laptopul după mine… şi nici nu ştiu când au trecut…

Şi aproape că uitasem de aniversarea asta. Îi mulţumesc lui Florin Pîtea, pentru că like-ul lui mi-a adus aminte 🙂

 

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 9 ani…

  1. cita zice:

    La multi ani dar nu uita sa si scrii caci e mare pacat…

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vero zice:

    A republicat asta pe VERONICISME și a comentat:

    Azi s-au împlinit 12 ani de când mă ţin de traduceri, şi 9 de când m-am lăsat de serviciu şi mă ţin numai de traduceri.
    Nu sunt traducătoarea alfa din parcare (dar nici pe poziţia „omega” nu mă aflu) şi, dacă acum 12 ani şi o lună mi-ar fi spus cineva c-o să pot trăi numai din traduceri, i-aş fi râs în nas şi i-aş fi spus să se trateze.

    Apreciat de 1 persoană

  3. vienela zice:

    Multi ani inainte!
    Mi-as dori sa iti ramana totusi timp si pentru scris… 😛

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

