Tot de-ale mele – la sfârşitul anului trecut

Revelionul lui Grişka

Revelionul lui Grişka


P.S. (pentru gând din cuvânt):

Îmi propusesem să le dau blogurilor o pauză, şi când colo…

S-ar zice că, în 2013, corabia scrierilor mele a avut în bordaj o gaură, prin care s-au infiltrat, în forţă, ispitele cuvântului bloguit… şi pe care mă voi strădui s-o călăfătuiesc în 2014…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, din tot sufletul, elucubraţii, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Tot de-ale mele – la sfârşitul anului trecut

  1. Irealia zice:

    La mulți ani și un 2014…etanș! 🙂

    Mulțumesc.

    Apreciază

  2. cita zice:

    La multi ani, Vero!
    Sa-ti dea Domnul tot ce-ti doresti si e spre binele tau!
    Sa ai putere de munca, ca de lucru… banuiesc ca nu te plangi! 🙂
    Cu drag, iti doresc un an mai bun, mai stralucitor!

    Apreciază

  3. lili zice:

    La mulți ani, cu bucurii, inspirație și timp!…

    Apreciază

  4. raulpintiliec zice:

    La multi ani si multa sanatate!! 🙂

    Apreciază

  5. psi zice:

    la mulţi şi buni ani,vero! un an cu traduceri răsplătite, cu scrieri publicate şi cu tot ce îţi doreşti tu să fie!

    Apreciază

  6. Pingback: Irealia | Scrieri cu bordaj (4)

Lasă un răspuns

