2013 în traduceri (semnate AVM)

  • Traduse anul trecut şi publicate anul ăsta:

– pentru EdituraTrei:

 

– pentru Nemira:


  • Traduse anul ăsta şi publicate anul ăsta:

– pentru Art (Paladin):

– pentru EdituraTrei:

 


  • Traduse anul ăsta şi încă nepublicate:

– pentru Art (Youngart):

– pentru Curtea Veche:

– pentru EdituraTrei:

 

– pentru Nemira:


  • În lucru

– pentru Nemira:


COMPLETARE (18.12.2013):

Tocmai am aflat c-o s-apară şi Wool (Silozul), chiar înainte de sfârşitul anului, după cum anunţă Nemira.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, reblog, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 2013 în traduceri (semnate AVM)

  1. vlad zice:

    Buna seara,

    Felicitari pentru proiectul „Peter Brett”! Ne puteti spune va rog in ce stadiu sunteti cu traducerea?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Bună seara.
      Mulţumesc pentru felicitări – cu menţiunea că nu le merit! 😀 Eu traduc ce mi se dă de tradus, alegerea îi aparţine aici editurii Nemira, căreia i se cuvin felicitările.
      Răspunsul fiindu-mi cunoscut, v-aş putea spune în ce stadiu sunt cu traducerea, dar nu o s-o fac; m-am lăsat de serviciu, printre altele, şi ca să nu mai am şef şi să nu mai fiu obligată să răspund la astfel de întrebări. O să anunţ, eventual, când o s-o termin.

      Apreciază

Lasă un răspuns

