Tot de-ale mele (în iulie 2013)

noaptea de dincolo de geam

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Tot de-ale mele (în iulie 2013)

  1. Vero, draga mea, mă poți ierta pentru faptul că nu am fost pe fază și nu ți-am urat la mulți ani ieri ?
    😦
    Dacă vrei să știi am făcut altele mai boacăne de-a lungul anilor. 😦
    Tu știi că eu sunt foarte bucuroasă că facem parte din același Club, mă simt onorată chiar , și îmi doresc ca tu Să trăiești mulți ani și fericiți ! Ca să pot să citesc 😆 , observi egoismul :(, multe povești fantastice.
    La mulți ani !

    Apreciază

  2. Pingback: Istorioare vesele despre personaje istorice - Povestiri de lecturi școlare

Lasă un răspuns

