Vero, nu Vera (sau fiecare cu ţicneala lui)

Dragi prieteni din blogosferă, ţin să vă aduc la cunoştinţă că eu sunt Vero, nu Vera; sau tuşa Vero, nu tuşa Vera, cum citii mai adineauri undeva. Vero e diminutivul pe care mi l-au găsit colegii mei din clasa întâi şi pe care l-au adoptat, în decursul anilor, părinţii mei, familia şi prietenii. Un diminutiv care mie îmi place – mult mai mult decât Vera!

Pentru că mie Vero îmi sugerează un zâmbet, iar Vera o mutră acră. Şi, cu toate că mă mai şi zborşesc uneori, zâmbetul îmi e de obicei mai aproape.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, Ana Veronica Mircea, ciudăţenii, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Vero, nu Vera (sau fiecare cu ţicneala lui)

  1. tu1074 zice:

    E clar este Vero care-i înaintea lui Nica !

    Apreciază

  2. melanietoulouse zice:

    dupa cum stii, voi fi preferat mereu Véro, caci am o vecina Véronique care-i charmante… 🙂
    Sanatate si bafta-n tot ce faci…

    Apreciază

  3. Assassin zice:

    Veronica e numele surorii mele (prima). Sper ca am scris intotdeauna Vero si nu Vera. Daca s-a intamplat invers, atunci a fost o scapare pentru care cer iertare 🙂

    Apreciază

  4. Mirela Pete zice:

    Vero, se înțelege! Vero figurezi și la mine. Și nu-i țicneală, nici eu nu suport să-mi diminutivizeze numele cineva, de exemplu. Mi s-a mai spus Mireille, dar niciodată ”Miri”, interzic. Deci Vero și atât! 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Parfum tămăduitor de mai. Salcâm. « Mirela Pete. Blog

  6. Valeria zice:

    Am o intrebare(nu vreau sa par insitenta, dar prefer sa citesc si sa invat in romana). Cand vei traduce The fall of five de Pittacus Lorein romana?

    Apreciază

Lasă un răspuns

