Nu sunt ce par a fi!

Uitaţi-vă bine la mine!

Aveţi impresia că sunt un frigider? EROARE!!!

Căci, iată, cineva…

… adică motanul Grişka, a descoperit că sunt altceva:

Ei, v-aţi prins? Dacă nu, uitaţi-vă mai bine!


Acum e clar? Dacă mai aveţi dubii, vi le spulber imediat:

Şi acum gata, cred că nu se mai îndoieşte nimeni că sunt un dormitor pentru pisici, cu paturi suprapuse!

______________________________________________________
Dacă vreţi să aflaţi ce alţi amatori de psi-luneli au mai scris pe tema „nu sunt ce par a fi”, mergeţi în vizită la psi!
Pozele „dormitorului” merg şi la life in pictures.
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Nu sunt ce par a fi!

  1. almanahe zice:

    Deci iarna preferăm frigiderul noi, pisicile…Asta ar fi zis Jora, da’ mi-e lene să schimb iuzăru’ . 😆

    Apreciază

  2. Pingback: Nu sunt ce… par a fi! « Almanahe

  3. ellyweiss zice:

    Frigider – dormitor :)) Orice seamana a cutie e pe placul pisicilor 😉
    Asa ca un frigider e perfect!

    Apreciază

  4. Pingback: Provocarea- Nu sunt ce par a fi… « Cățărătorii

  5. Pingback: Nu sunt ce par a fi « Dor De Dragoste

  6. dordefemeie zice:

    Cred ca orice poate fi transformat de motanul Griska in dormitor, etajat sau nu 🙂

    Apreciază

  7. Scorpio zice:

    :))) Eu mi-am dat seama ca trebuie sa spun doar ,, sa il stapanesti sanatoasa” ….frigiderul. :)))

    Apreciază

  8. vavaly zice:

    Ce bine e sa fii pisicaaa…cred ca tare mi-ar place…miauuuu

    Apreciază

  9. Pingback: Nu sunt ce par a fi… | vavaly

  10. psi zice:

    eu m-am uitat dimineaţă, pe fugă, dar am închis repede că venise sora top modelului din imajine şi mi-era teamă că va prelua şi ea… modelu!
    măăăi… ce trai pe vătrai 😀

    Apreciază

  11. Dorina zice:

    Imi pare tare rau ca nu l-am vazut si nu l-am mangaiat inca pe Grisca! Este superb!
    Multa santate si numai bine la toata ” familia”!!!
    Dorina

    Apreciază

  12. Pingback: Nu sunt ce par a fi… | vavaly

Lasă un răspuns

