Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF”: Astăzi, NARCISA STOICA

Moshul SF

Povestea întâlnirii mele cu prozele semnate de NARCISA STOICA am mai relatat-o în introducerile la respectivele postări din cadrul „Scornelilor Moshului SF”, așa că n-am s-o mai reiau – deși e chiar interesantă și pe alocuri aproape incredibilă.  Ceea ce vreau neapărat să subliniez este însă faptul că dintre toți tinerii autori ai acestei perioade, Narcisa îmi este cea mai apropiată dacă stau și mă gândesc la faptul că prin mâna mea au trecut majoritatea lucrărilor sale importante – povestiri sau romane, inclusiv Taxidermie, cel ce se va lansa odată cu volumul Cele 1001 de scorneli ale Moshului SF la Târgul de carte Gaudeamus 2012. Și pot să mărturisesc cu toată sinceritatea că întrevăd un viitor de mare scriitoare pentru această tânără energică, nonconformistă în ceea ce scrie, bună creatoare de universuri ciudate dar și extrem de credibile în același timp… Convingerea mea este că Narcisa Stoica va confirma…

Vezi articol original 826 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, reblog, surprize plăcute și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

