Narcisa Stoica – Taxidermie în avanpremieră

Mi-a plăcut începutul romanului Narcisei Stoica, oferit aici, în avanpremieră, de editura Millennium Books.

Mi-a plăcut suficient de mult ca să-mi [re]vină cheful să-ncerc să scriu şi eu un roman cu cap şi coadă, cât nu sunt încă prea bătrână! 😛

Nu mai rămâne de văzut decât dacă din cheful ăsta o să iasă ceva au ba…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Narcisa Stoica – Taxidermie în avanpremieră

  1. Mă bucur tare mult tusha! Multă inspirație și chef (și timp) pentru scris! Abia aștept să-ți cer un autograf și pe un exemplar de roman! 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc! 🙂
      Dar mai întâi o să-ţi cer eu un autograf, pe un exemplar din romanul tău! Asta dacă reuşesc să vin la târg. Iar dacă nu, poate aranjez cumva cu Ştefan Ghidoveanu să-mi aducă un exemplar cu autograf când mai vine în Focşani.

      Apreciază

Lasă un răspuns

