Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF”: Astăzi, ANA-VERONICA MIRCEA

Moshul SF

A venit momentul să citim cum și-a scris „partea ei de solitudine” din proiectul Cele 1001 de scorneli ale Moshului SF concetățeana mea din Focșani ANA-VERONICA MIRCEA, binecunoscută bloggerilor sub numele de „tușa Vero”. Când în 1992, la primul concurs organizat de Editura Nemira obținea un premiu pentru creația sa literară, Veronica părea să se îndrepte cu pași repezi spre o carieră exclusivă de scriitoare. Prozele sale publicate în revistele vremii (Jurnalul SF și Anticipația sunt cele care-mi vin imediat în minte) dovedeau talent și profunzime, plus un simț al umorului deloc de neglijat. Viața însă a făcut ca debutul cu volum personal să fie amânat până în acest an 2012, traducerile ocupând primul plan în existența Veronicăi. După cum spune chiar ea, „Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))” C-așa-i viața, adaug eu, trebuie să mai și…

Vezi articol original 755 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în Ana Veronica Mircea, de-ale mele, elucubraţii, lumea cărţilor, reblog, surprize plăcute și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

