Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF”: Astăzi, ANTUZA GENESCU

Moshul SF

Următoarea autoare prezentă în sumarul „Scornelilor Moshului SF” este o veche prietenă, bănățeancă veritabilă, care impune respect prin seriozitate, putere de muncă și talent. Adevărat om-orchestră în SF-ul românesc (veți vedea mai jos fișa sa de creație), ANTUZA GENESCU  ne povestește în continuare cum a scris povestirea pentru volumul

Antuza Genescu

CUM AM AJUNS ÎN FAZA DE METAFAGIE

(Making of Metafagie)

Drept să spun, ideea de „Making of…” pe mine nu mă prea încântă. Dar, ca să fiu în ton cu lumea, zic şi eu două vorbe. Poate că îmi voi schimba părerea când am terminat de povestit — pe scurt, că sunt zorită de trebi — cum am ajuns în faza de metafagie.

Cu textul meu s-a întâmplat aşa: am început să lucrez la el cu vreun an şi jumătate în urmă. Aveam cu totul altă idee în minte, una mai searbădă, dacă mă gândesc la ce-am…

Vezi articol original 737 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, reblog, surprize plăcute și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF”: Astăzi, ANTUZA GENESCU

  1. Pingback: OBIECTIVE TURISTICE IN VIENA – 7: Ankeruhr, un ceas istoric | Zinnaida

Lasă un răspuns

