Astăzi, când pe blogul lui Ştefan Ghidoveanu serialul Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF” e în pauză, m-am gândit că e mai bine să-i rebloghez articolele, fiindcă am constatat că simpla adăugare de link-uri într-un articol vechi pare să nu atragă atenţia nimănui. Şi m-am întors în urmă, începând cu începutul, ca să nu-mi poată reproşa nimeni că fac discriminări 🙂

Moshul SF

A venit și ziua a doua a serialului Making of „CELE 1001 SCORNELI ALE MOSHULUI SF”. Sumar avem, copertă avem, comentariile autorilor le avem, rămâne să câștigăm și aprecierile cititorilor și – mai ales – să-i convingem să cumpere cartea. Pentru că dacă uităm că obiectul numit carte are (pe lângă valoare) și valoare de întrebuințare, atunci n-am făcut nimic. Anul acesta, de pildă, este cel mai prost – din punct de vedere financiar – pentru editurile din România din toată istoria sistemului. Sigur că multe politici editoriale sunt de tot rahatul, dar nici cititorii nu par să înțeleagă faptul că pentru a-i sprijini pe scriitori trebuie – întâi și-ntâi – să le cumperi cărțile. Trăim vremuri grele, banii sunt puțini, de aceea este clar că trebuie să ne gândim de două ori înainte de a investi într-o carte. Dar a nu o face echivalează cu un gest sinucigaș…

Vezi articolul original 960 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, reblog și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.