Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF”: Astăzi, ADRIAN BUZDUGAN

Astăzi, când pe blogul lui Ştefan Ghidoveanu serialul Making of „CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF” e în pauză, m-am gândit că e mai bine să-i rebloghez articolele, fiindcă am constatat că simpla adăugare de link-uri într-un articol vechi pare să nu atragă atenţia nimănui. Şi m-am întors în urmă, începând cu începutul, ca să nu-mi poată reproşa nimeni că fac discriminări 🙂

Moshul SF

DA, DA, DA !!! Începând de aseară avem și coperta definitivă pentru volumul în al cărui „laborator ” de creație intrăm de astăzi. Iat-o, în toată splendoarea ei – cu precizarea că ilustrația aparține  artistului plastic  cu pseudonimul mortalitas și despre care vom vorbi curând, mai pe larg, în cadrul rubricii Galeriile de artă Moshul SF:

Și-acum să dăm cuvântul autorilor cuprinși în „culegerea” de ficțiune speculativă CELE 1001 DE SCORNELI ALE MOSHULUI SF.  În ordinea sumarului, intră în scenă

 

Adrian Buzdugan

„HAI, DOM’LE, CĂ EŞTI SCRIITOR DE-ACUMA!”

(Making of Mil Neajlov…)

De Ghidoveanu nu scapi! Dacă şi-a pus ceva în cap, nu închide telefonul până nu-ţi smulge o promisiune fermă, cu termen limită, caracteristici generale, număr de semne, tot tacâmul…

La prima povestire pentru „Scornelile…” de pe blogul Moshului SF am încercat să mă eschivez cumva (doar ce mă acomodam cu un nou loc de…

Vezi articol original 870 de cuvinte mai mult

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii, lumea cărţilor, reblog și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

