Din programul târgului de carte de la Focşani

1. Spicuire din programul târgului de carte de la Focşani:

2. Precizare:

De fapt o să vorbesc în primul rând despre romanul Nu te încrede în nimeni (Gregg Hurwitz), ultimul tradus de mine pentru  de editura RAOlansat la Bookfest 2012 (unde s-a lansat şi Floarea de loldilal) – fiindcă, dintre toate editurile cu care colaborez/am colaborat, RAO este (cel puţin din câte ştiu eu) sigura prezentă la acest târg.

Despre Floarea de loldilal o să spun câteva cuvinte în încheiere, ca supliment,  fiindcă mi se pare absurd să vin la un târg de carte şi să vorbesc numai despre un volum care nu există în târgul respectiv – deşi mi s-a spus că n-aş fi singura care face asta…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Din programul târgului de carte de la Focşani

Lasă un răspuns

